Wednesday, June 6

mesaje uitate


Telefoanele mobile, dupa mine, sunt cea mai geniala inventie, cu toate ca ne-au acaparat viata intr-un fel sau altul. Mesajele sunt calea de-a a transmite idei sau ganduri...mincinoase. de ce zic mincinoase? pentru ca asa este. Nu sti niciodata ce este in spatele mesajului, ce minte la conceput, ce geniu ascuns s-a pierdut printre paginile acelui mesaj.

Mesajele uitate, la mine sunt un lucru de baza. Insa ma uitam acum cateva zile prin vechile mesaje(si da, le pastrez pe acelea pe care le consider importante) de la diferiti. Si am descoperit ca poti primii mesaje de la cine nu te astepti, exact atunci cand te astepti mai putin. E un sentiment placut sa sti ca cineva se gandeste la tine, atunci cand ai nevoie, chiar fara sa te astepti la asa ceva. Nu pot fi mesaje uitate, cel putin nu din partea mea. Sunt mesajele de care imi voi aduce aminte, poate si peste multi ani, dar mai ales imi voi aduce aminte de persoanele care au scris acele mesaje, pentru ca fara sa stie m-au facut sa zambesc atunci cand eram la pamant.

Poate am trai intr-o lume diferita daca lumea ar incepe sa tina putin la cei de lnaga, sa ii sprijine, sau macar sa le trimita un SMS fara nici un motiv si fara nici un sens bine intentionat. sa il trimita pur si simplu. Poate cineva o sa pateasca ca mine, cand este suparat sa zambeasca, fiind constient de faptul ca cineva, undeva se gandeste la el.


No comments: