Monday, June 30

I Remember


I remember last summer. Era asa...Boring:))
Acum...pai acum sunt fericita. De Ce? Pai, sincer nici eu nu stiu. Stiu doar ca sunt.
Azi, pe langa, ca ma chinuit idioata mea mica si blonda, pe nume Oana, am cunoscut cea mai drull tipa. Dayana mea, cea creata. She's a sweety pie:X And I Kinda Love her:X

Asa...pai ma simt bine...si da, nu cred ca imi mai place de nimeni...asta e bine:-?
Yeah...si Steeven e suparat pe mine...pfff...ma dispera...
Ma rog
:X

Am intrat in Roaita:X si sunt cu Idioata mea mica si blonda in clasa:X si abia astept sa inceapa scoala...sunt asa nerabdatoare:-s:X:X:X

Pai...stiu ca nu sunt coerenta in ce am scris...dar...La Dracu!...si nu oana, Nu la Liviu (asta daca o sa citesti asta)

Ii iubesc pe distrusii mei, cei mai nenorociti copii de varsta lor:x si Maine eu si dayana o sa jucam "Lapte gros si smantanos" cu baietii:)) si o sa ii kill'arim de spate:X

yuppiii:X:X:X

Si imi e dor de "familionul fericit", si nu stiu de ce, dar acum cred ca ma urasc:-?

Ma rog:X pentru mine oricum vor fi mereu cei mai buni prietenii, si ii voi iubii mereu mereu:X:X:X:X

No comments: