Tuesday, July 1

All Good Things Must Come To An End


Totul se termina, asa cum incepe: prea repede. Dar poate ca e mai bine asa. De fapt mai mult ca sigur e mai bine asa. Mult mai bine.

Am nevoie de o pauza. Cat mai repede. Am nevoie sa stau din nou cu nebunii mei. Cu totii avem nevoie de asta. Am nevoie sa fiu din nou ce eram. Am nevoie sa discut cu cineva.

Am nevoie sa plang.
De fapt chiar o fac. Bine, incerc sa ma abtin, pentru ca e mama in camera.

Maine e ziua lui Mihay. Doamne cat asteptam ziua asta. O sa se stranga gasca...Macar o parte din ea.

Si aveai/ai dreptate. M-am schimbat. Nu stiu in ce fel, dar m-am schimbat. Nici nu stiu cat de mult am facut-o. Oricum ai avut dreptate. You always Do.


Si Oana a avut dreptate. She always does.

Si nu conteaza cine cu cine se cearta, sau din ce motiv. Eu ma simt vinovata. Si nu ma intereseaza nici ce zice Steeven, nici ce zice Oana, nici nimeni. Eu renunt, intr-un fel sau altul.


Imi e dor de scoala. Imi e dor de Craciun, de ziua mea, de ziua Iuliei, de ziua lui Denny, de revelion...de tot. Imi e dor de ei. Dar maine ne vedem, si o sa fie bine.


Like oricum nu mai conteaza, dar iarasi imi pare rau pentru tot.

1 comment:

Oana. said...

copil, esti nebuna. :) da` e decizia ta, si o respect. oricum nu am fost niciodata nici macar jumatate din ce au fost ei.