Thursday, July 3

De ce?

De ce incerc sa fug, sa scap de tot? Oricum stiu ca nu am sa reusesc.
De ce incerc sa ma mint ca totul va fi bine, cand de fapt, nimic nu este cum ar trebui? Sau totul este exact asa cum trebuie sa fie, poate.
De ce nu e nimic cum vreau eu sa fie? Dar cine sunt eu?
Nici eu, cea care scriu acum aici, nu cred ca mai stiu.
M-am pierdut pe mine, si totusi m-am regasit.

As vrea sa fac lucruri de care am uitat, sau pe care nu le-am facut, niciodata. Mi-ar place sa alerg si sa tip cat ma tin plamanii, sa pot zbura, sa ajung departe de aici, fara ca lumea din jurul meu sa spuna "Esti nebuna. Nu ai voie sa tipi si nici sa alergi. Distrugi linistea." sau "Esti nebuna. Nu poti zbura, nimeni nu o poate face. Zbori doar daca esti intr-un avion, si nici cum doar visand asta" .

No comments: