Saturday, July 19

Finally Leaving.

In sfarsit plec. Unde? Undeva far away from here.
Nu mai stiu ce e cu mine. Si asta se intampla de ceva vreme incoace:-?
Ma simt aiurea fara motiv. Sentimente, peste sentimente, peste amintiri se abat asupra mea.
E bine ca plec, ca poate imi voi da seama ce vreau si ce simt. Dar ma simt naspa. Si imi va fi dor de ei, de nebunii mei...stiu ca pe ei putin ii doare ca plec. Le'am spus. Un om in plus sau in minus e tot aia, mai ales cand acel om sunt eu.

Happy thoughts:

*M-am impacat cu Oana, and I'll miss her most>:D<
*Dayana e my hore, si o iubesc si o sa ii duc dorul rau de tot:-< >:D<
*Yulli...e my bro' si e singurul dispus sa ma asculte no matter what. Si vreau sa ii multumesc pentru asta. I'm gonna miss him 2>:D<:X
*Steven...Steeve e Steeve, si e fratele meu cel distrus si idiot, pe care oricum il iubesc, oricat de mult m-ar fi enervat in ultimele zile. And I know he quit smoking 4 me:"> apreciez>:D<>:D<>
*Kiddu'...ce m-as face eu fara kidu'? probabil nu as mai iesii din casa. *bine, mint:)) as iesii oricum cu oana, dar intentia conteaza, right???* Cu kidu' asta am avut eu unele probleme, but now i kinda care for her>:D<>:D<
*Kathy & Giorgi:X ele sunt copilele mele:X:X care fac Semaforul cu Iulia:)) *hey...a fost o gluma sa stiti:))* Le iubesc si o sa imi fie dor de ele>:D<
*Ioana...scumpa de ioana:X ea e ciufulica' si o iubesc si o sa ii duc dorul:X
*Ella:X ea e tarfa mia creatza:X si o iubesc:X si o sa fim colege de liceu:X si avem amandoua suvite muov:X *bine, ale ei sunt mult mai faine:">* Miss her:X
*Oana, omuletul meu suparat pe viata:X:X care e plecata far far away:X imi e dor de ea de pe acum>:D<>
*Iulia:X:)) Spaniola lu' mama:X *bine, nu cred ca am scris corect, but who cares?:))* care tre sa imi aduca ceva misto de la spanioli:X imi e dor de ea:X si o iubesc mult mult mult
*Toti ceilalti pe care v-am uitat...pai...o sa imi fie dor de voi>:D<>

De Familionul Fericit nu o sa imi fie dor:X Cu nebunii de ei plec in Grecia:X si o sa fie "party all night long" Can't wait 4 tomorow:-S

>:D<

No comments: