Thursday, June 5

Sfarsitul Unui Inceput

De ce toata lumea, pe messenger, are la status ceva legat de despartirea de actualii colegi? Si de faptul ca oricum o sa fie impreuna si de acum in colo, cand cu totii stim ca nu este adevarat?
Nu vreau sa fiu pesimista. Dar simt ca oricat de mult am incerca, nu va mai fi la fel.
Astazi, parca s'a pus PUNCTUL acela, pe care il pui mereu cand vrei sa incepi o noua etapa in viata. Sau cel putin asa am simtit eu. O sa imi fie dor de absolut tot. Nu doar de colegi, ci si de persoanele minunate si speciale intalnite in Take, si nu ma refer strict la domnii profesori. Ma refer la "colegii" din scoala, la celelalte suflete vii, care au trecut pe langa mine timp de 2 ani de zile fara sa ii remarc. Clasa a8a a fost, din punctul meu de vedere, etapa in care am format cele mai multe prietenii, si din care am cele mai multe amintiri, De tot felul.
Nu vreau sa intru in detalii cu aceste amintiri, pentru ca sunt lucruri personale, amintiri si persoane care si'au lasat amprenta intr'o oare care masura asupra mea. (Fiecare intelege si/sau se simte)

Ideea e ca am ramas cu un gust placut dupa acesti 3 ani de studiu in Take, care este, si va fi mereu, "Scoala Tuturor Posibilitatilor"!

O sa imi fie dor de nebunii mei din "Familionul Fericit", pentru ca asta am si fost: o familie unita, si fericita din multe puncte de vedere.
O sa imi fie dor si de "Viitorii *mei* soferi de drujba" de la 8E(mancipati), pentru ca noi am fost mereu o clasa Unita si Cretina, si urata in mare masura de domnul Burduaza (pe care il salut respectuos, si imi cer scuze pentru greseala de nume). Insa sunt si vor fi mereu Colegutzii mei Crizatzi, pe care ii iubesc enorm, cu toate ca de cele mai multe ori i'am dat dracu.

Nu vreau sa plang, nici macar nu stiu daca voi putea plange.
Ma tem de ceea ce voi intalnii la liceu, imi este frica de posibilitatea de a ma simtii iarashi singura intr'o clasa de necunoscuti. Dar hey, toti mi'au spus ca au trecut si ei prin asa ceva, si ca e ceva normal. Dar nu e. Pentru ca ei nu au avut o clasa ca a mea, nu au avut un cerc de prieteni superbi asa ca ai mei.

E grea si dureroara despartirea. Dar de ce nu ar fi asa?

Oricum clasa a 8a va face mereu parte din mine, cu bune si cu rele.



*Astept commenturi de la toti care citesc asta.

2 comments:

Oana. said...

I'll miss you. Sau nu. :>

Anonymous said...

pai tu zici ca nu o sa mai fie la fel ca nu vom mai ramane impreuna... iti spun eu ca cel putin pana in septembrie o sa mai fim asta pentru ca lumea se mai plictiseste vara :P! Oricum daca noi vrem sa ramanem buni prieteni si sa pastram mereu legatura fiecare trebuie sa lase de la el si sa vorbeasca, cu noi sa mearga in orash etc nu numai cu noii colegi pe care ii va avea la liceu ;) Anyway nu e un sfarsit de lume... avem net ce drq!

Noapte buna tuturor :P