Tuesday, April 22

Astept sa ninga...


am citit de curand blog'ul unei prietene si era exact asa..."

Iti amintesti cum ningea in februarie?

Iar noi ne certam fiindca eu nu conteneam cu plansul?
Pentru ca eu plangeam din cauza lui?
Acel EL care-mi canta ca e fericit, cand eu nu eram?"

acum chiar astept sa ninga, sa fie din nou februarie...dar nu...nu februarie...decembrie...sau ianuarie...sa mai fie o data ziua mea...sau sa fie 24 decembrie, sa ninga si sa fim doar Eu si EL...da da da...EL...acel el care ma facea sa plang si apoi plangea pentru ca eu plangeam...sau imi stergea lacrimile...si zambea ca sa zambesc si eu...cate amintiri am cu EL...amintiri care blocheaza usa trecutului si nu ma lasa sa o inchid...sau poate sunt eu Prea-nu-stiu-cum, si nu vreau sa inchid usa...poate imi place sa ma amagesc singura...
mai sti, cum in februarie s'a ruinat totul in jurul meu? cum a plecat fara sa priveasca inapoi...mai sti cum am vrut sa fac cel mai nebunesc lucru? crezand ca asta mi'l poate aduce inapoi?
prietena mea a mai zis multe lucruri care se leaga si de mine...sau cel putin..de ceea ce simt eu...doar de aia suntem prietene...de aceea in februarie...in saptamana aia cretina...amandoua am plans...si amandoua am incercat sa o facem pe cealalta sa nu mai planga...asta ne'a unit...si imi place...


"Mai stii cum era in februarie?
Cum eu plangeam, iar voi radeati pentru ca eu sa nu mai plang?
Cum spuneati ca sunt "draguta" cand nu eram constienta?
Cum va uimeam pe toti, doar fiindca existam?
Cum speram ca e si EL acolo?
Cum EL a disparut?
Dar mai stii ... ?"

asa eram si eu...speram...si poate inca sper sa fie iarashi langa mine...sa ne intoarcem iarashi la acel 24 decembrie...cel mai frumos craciun din viatza mea...
el m'a invatzat si mi'a aratat cum este cel mai perfect craciun...nu am fost singura...primul craciun cand nu am fost singura...cred ca am uitat sa ii zic cat de fericita am fost...probabil am uitat sa ii multzumesc pentru fericirea mea...
si totusi, chiar vreau sa ninga...

sa ninga si ATAT.

No comments: