Tuesday, April 29

Pfff...Sfarsit de aprilie


Mai e o zi si se termina Aprilie.

Ce a insemnat aprilie pentru mine?
A fost ca o continuare a lui Februarie:))

Da stiu...Lame ai putea spune.


Sau a fost un Decrembrie-Ianuarie fara EL:))

Mai tii minte cand spuneam "Nu pot traii fara surasul lui? Cum el face sa apara soarele chiar si atunci cand ploua?"

Acum am invatat ca POT traii si fara surasul lui, dar ca oricum soarele meu a uitat de mult sa mai rasara.


Dar ce semnifica soarele, norii, viata, iubirea, cand peste o saptamana incep tezele? Cand peste o saptamana sunt "Examele"? Cand atunci mi se decide viitorul? Bine...cand atunci fac primul pas spre alegerea viitorului meu? Cand atunci incepe sa se contureze Viata mea din punct de vedere social? Pai...inseamna sustinere morala si psihica. Cu toate ca in perioada asta am sa fiu si cu moralul si cu psihicul la pamant. But how cares?:)) Oricum moralul meu e LOW de mult. Oricum acest Aprilie a fost naspa. Sau cel putin sfarsitul lui asa este.
Like...Azi m'am "certat" cu cea mai buna prietena...Yeah...and now it's all so fucked up. Toata lumea a zis ca o sa se impacam...probabil...like...how knowS? Eh...asta m'a demoralizat a'lil...


Oricum...Faptul ca mi-e dor de EL...that's lame. And sad.


Bun. Deci e sfarsit de aprilie.

Cuvinte care sa descrie Aprilie pentru mine? Nesiguranta, teama, vulnerabilitate, fericire, soare, nori, noi fara TU, EU fara TU, amintiri, zambete, certuri, impacari, despartiri, Paste, liniste sufleteasca, familie, Multa mancare, flori si fluturi.


Ce mai...it's been a hell of a month...But I Liked it.


**Scuze pentru anumite cuvinte.

**Miss Mihay>:D<

No comments: