Wednesday, April 23

Ploua...


Ploua...

De ce nu ninge?
De ce imi este frica?
De cine imi este frica, mai bine zis...
Mi'e frica de...de mine...de tine...de ceea ce crezi...
Ma tem de ziua de maine
Ma tem de soare
De prieteni
De vise inutile...
Si totusi sper...si visez
Sper la ceva mai bun
Visez la trecut...
Ma bantuie...
Amintirea ta ma bantuie...
Si totusi nu vreau sa te uit...
Sau poate nu pot.
De ce?

Asta nu mi'o pot explica...Ai insemnat intreaga fericire pentru mine...erai ca un sistem solar...Ma eclipsai...si totusi am iubit asta...si inca iubesc acest lucru...
Sau vreau sa iubesc acest lucru...
Vreau sa imi fac rau cu simpla ta amintire...
Stiu ca a trecut prea mult timp...ca s'au intamplat prea multe lucruri...
Dar...poate si tu, la fel ca mine...Privesti in urma...si poate si tu te gandesti, "ce s'ar fi intamplat daca nu ar fi fost acel Februarie...acea tabara..."

Uneori ma uimesc si pe mine...
Ma uimesc ca inca mai pot privii inapoi...
Ca si acum, daca inchid ochii, te vad zambind...
Ma chinuie parfumul tau, care a ramas impregnat in toate lucrurile mele...
Ma simt vulnerabila...si asta ma intristeaza...

Ma intristeaza faptul ca nu pot spune ce am pe suflet...bine spun...dar poate nu cui ar trebui...totul e trist de fiecare data cand sunt eu fericita...pacat ca am nu sunt...pacat ca oricum totul e trist acum...

Ma intreb oare de ce nu privim la cer mai des? De ce nu zambim? De ce nu culegem flori mai des? De ce privim cu ura pe toti cei din jurul nostru???

Raspunsul e simplu: pentru ca ne temem de iubire...ne temem sa o acceptam...si daca o acceptam ne temem sa o pastram pentru ca, credem ca oricum nu va rezista mult in vietile noastre. Si in felul asta renuntam la ea, fara sa ne gandim la consecinte...fara sa credem, sau sa speram ca o mai putem recupera...

As vrea ca Picaturile de ploaie
Sa ma acopere intr'o imbratisare
Si sa imi canti din nou iubire
Sa iti aud glasul spunand "asta e o nebunie!"
sa ne privim adanc in ochi
Si sa vedem cum soarele apune

Si iar sa fim doar EU si TU
Sa fim mereu doar noi
Sa fie iarasi iarna
Sa ninga peste noi...
si sa fugim, pierduti in lume
Ca sa uitam de VOI.


No comments: